Välkommen

Golfpaket - våra mest populära

Våra olika typer av boende och golfpaket

Lodge / St Andrews rum 1-5

Det finns fem dubbelrum med gemensamma toaletter och duschar, samt ett sällskapsrum med 46 tum LED-TV som visar Viasat Golf & C More Golf, internet ingår.

Lodgen är lämpad för sällskap upp till 10 personer

Lodge / Pebble beach rum 6-9

Det finns fyra dubbelrum med gemensamma toaletter och duschar, samt ett sällskapsrum med 46 tum LED-TV som visar Viasat Golf & C More Golf, internet ingår.

Vi rekommenderar Lodgen för sällskap upp till 8 personer.

Våra hotellrum 11-18

I anknytning till klubbhuset har vi 8st mysiga hotellrum med hotellstandard och dusch och toalett på rummet.

Bra att vet om rum & golfpaket

Alla våra priser gäller per person i del av dubbelrum.
Enkelrumstillägg sön-tors + 300kr / fre-lör & helgdagar samt 3/7-6/8 + 400kr

Rabatter ges vid bokning av fler nätter samt extra greenfee,
vänligen kontakta receptionen för mer information om våra golfpaket.

Lyxpaketet

Gäller ankomst fredag-söndag samt alla dagar mellan 8 juli till 4 augusti

I Lyxpaketet ingår:
2 övernattningar med frukost
2 x 3-rätters middag med vinpaket
2 x lunch
2 x heldags greenfee
Hyrvagn, rangebollar samt banguide.

Helger 22 april – 7 juli & 5 augusti – 6 oktober

Lodge 5090 kr
Hotell 5290 kr

Alla dagar 8 juli – 4 augusti

Lodge 5290 kr
Hotell 5490 kr

Jag vill veta mer om era golfpaket

Fyll i så mycket uppgifter ni kan så tar vi kontakt med er så fort vi kan och syr ihop ett paket som passar just er!

Stora Golfpaket

I Stora Golfpaketet ingår:
1 x 3-rätters middag
greenfee 18 hål, hyrvagn, rangebollar samt banguide.

Mars till 21 april och från den 7 oktober

Lodge sön-tors 1795 kr,  fre-lör 1995 kr
Hotell sön-tors 1895 kr,  fre-lör 2095 kr

22 april – 7 juli & 5 augusti – 7 oktober

Lodge sön-tors 1795 kr,  fre  2295 kr, lör 2395 kr
Hotell sön-tors 1895 kr, fre 2395 kr, lör 2495 kr

8 juli – 4 augusti

Lodge alla dagar 2395 kr
Hotell alla dagar 2495 kr

Rabatt vid bokning av 2 nätter sön-tors -300kr / fre-lör samt helgdagar -500kr

Lilla Golfpaket

Gäller ankomst sön-tors mellan 22 april till 7 juli samt 5 augusti till 6 oktober

I Lilla Golfpaketet ingår:
kvällens varmrätt serveras kl 18:00
greenfee 18 hål, hyrvagn, rangebollar samt banguide.

Sön-tors 22 april – 7 juli & 5 augusti – 6 oktober

Lodge 1595 kr
Hotell 1695 kr

Enkla golfpaket

Gäller endast 8 Juli- 4 Augusti

I golfpaketet ingår:
en övernattning med frukost
1 x Greenfee 18 hål, hyrvagn, rangebollar samt banguide.

Lodge alla dagar 2095 kr
Hotell alla dagar 2195 kr

Boende med frukost

Mars till 21 april och från den 7 oktober

Lodge sön-tors 895 kr, fre-lör 1095 kr
Hotell sön-tors 995 kr, fre-lör 1195 kr

22 april – 7 juli & 5 augusti – 6 oktober

Lodge sön-tors 995 kr,  fre 1095 kr, lör 1195 kr
Hotell sön-tors 995 kr, fre 1195 kr, lör 1295

8 juli – 4 augusti

Lodge alla dagar 1195 kr
Hotell alla dagar 1295 kr

Salomon Krog

Här lagas det mat med mycket kärlek och en nypa salt

Golfpaket med boende på banan

Om du letar efter en avslappnande och rolig golfupplevelse i Sverige, är Golfpaketet på Bjäre Golfklubb något att överväga. Våra paket inkluderar både boende och golf, njut av en härlig tid på en av Sveriges mest eftertraktade golfbanor utan att behöva tänka på logistik och bokningar. Golfpaketet på Bjäre Golfklubb erbjuder ett brett utbud av boendealternativ för att passa olika behov och preferenser. Du kan välja mellan att bo i en mysig lodge eller på hotellet på golfklubben.

Golfpaket med allt och för alla

Bjäre Golfklubb är en populär golfklubb på Bjärehalvön nära Båstad. De har en vacker 18-hålsbana, par 3 hålsbana och fina range och träningsmöjligheter. Klubben har också en härlig restaurang med utsikt över golfbanan och bra boendealternativ med närhet till allt.

Bjäre Golfklubb erbjuder flera olika golfpaket, inklusive “Lyxpaketet” med övernattning, frukost, lunch, 3-rätters, heldags greenfee och mera. “Stora golfpaketet” med bland annat övernattning, frukost, 3-rätters och greenfee 18 hål. “Lilla golfpaketet” som inkluderar övernattning varmrätt, greenfee 18 hål och annat. Och slutligen finns “Enkla golfpaketet” där bland annat övernattning, frukost och greenfee 18 hål ingår.

Vilket paket ska jag välja?

Beroende på dina behov och preferenser har vi på Bjäre Golfklubb flera olika golfpaket som erbjuder boende, mat och greenfee i olika utsträckning. Antingen kan man välja “Lyxpaketet” med 2 nätters övernattning, 3-rätters och 2 heldagar med greenfee. Sedan har vi även några mindre paket med vårt minsta “Enkla golfpaketet” som inkluderar en övernattning och greenfee 18 hål.

Vid bokning av golfpaket

Boka online genom att välja de golfpaket du är intresserad av och klicka på boka nu. Välj sedan önskat datum för ankomst och avresa, samt antal personer. Klicka sedan på boka nu och fyll i dina uppgifter för att slutföra din bokning. Du kan även boka genom att kontakta vår kundtjänst på e-post (info@bjaregolfklubb.se) eller telefon (+46 431 36 10 53).

Förutom golfen

På Bjäre Golfklubb finns det mycket mer än bara golf. Här är några andra aktiviteter som man kan ta del av. Golfklubbens restaurang som serverar god mat och dryck, med fantastisk utsikt över banan. Simulator med Trackman, privatlektioner och flera olika gruppträningspass. Golfklubben har även moderna lokaler för konferenser och möten med all utrustning som behövs för en framgångsrik tillställning. På Bjärehalvön finns det massor av annat att upptäcka och en bra början att hitta just en aktivitet som passar er. Hör av er till oss om ni vill ha tips på andra aktiviteter!