Golfbana med boende

Boka rum

Boka ditt boende

Bokningsregler

Incheckning från kl 14:00.
Vid incheckning efter kl 16:00 vänligen kontakta receptionen.
Utcheckning senast kl 10:00.
Hotel & Lodge Kostnadsfri avbokning fram till 2 veckor innan ankomst därefter 500 kr/pers och bokat dygn.
Vid utebliven ankomst eller avbokning på ankomstdag debiteras fullt pris. Sjukdomsfall med sjukintyg 0 kr.

För bokningar efter den 7 oktober vänligen kontakta receptionen.

Golfbana med boende

Hos oss kan du inte bara njuta av fantastisk golf, utan även bo bekvämt och nära golfbanan. Vi erbjuder boendealternativ direkt intill vår vackra golfbana, vilket ger dig möjlighet att njuta av lugnet och skönheten i området under hela din vistelse hos oss. Du kan välja mellan olika typer av boende som passar dina behov och önskemål.

Efter en dag på golfbanan kan du koppla av i ditt eget boende och njuta av den fantastiska utsikten över golfbanan. Varför inte laga din egen måltid i det fullt utrustade köket eller på grillen på terrassen? Eller så kan du välja att besöka vår restaurang och njuta av en god middag och en kall dryck.

Hos oss på Bjäre Golfklubb är du välkommen att uppleva en avkopplande och minnesvärd golfresa. Kontakta oss för mer information om våra boendealternativ vid golfbanan. Vi ser fram emot att välkomna dig till vår golfklubb!

Vilken typ av boenden erbjuder golfklubben?

På Bjäre Golfklubb Hotell & Lodge finns två typer av boende som båda är boende på banan. Våra hotellrum är av dubbelrum standard med toalett och dusch på rummet. Våra 2 lodger på antingen 8 eller 10 bäddar är som två stora lägenheter med egen sällskapsyta samt att man delar på dusch och toalett. Samtliga rum är av bra standard och är nyligen renoverade.

Hur många golfbanor finns på anläggningen?

På Bjäre Golfklubb finns 18 hål samt en korthålsbana och fina övningsområden. På klubben finns även en golfstudio med golfsimulator och även träning med PGA Pron Steven Jeppesen som utbildar i både grönt kort och privatlektioner.

Finns det restauranger eller andra bekvämligheter på anläggningen?

Ja såklart, missa inte Salomon Krog som är belägen 149 meter över havet på den vackra Bjärehalvön. Krogen jobbar lokala råvaror från bl. a Lindegrens kött, Heberleins och flera lokala grönsaksodlare. Restaurangen är känd för sin säsongsbetonade meny och vällagade mat. Utbudet på viner är också imponerande och är välkomponerat med tre-rätters middagarna som serveras på kvällarna. Dagens lunch serveras på buffé samt veckans fisk på som serveras på tallrik och till detta ett härligt salladsbord och hembakt bröd och soppa till förrätt. Och är du uppe i tid eller sovit över på hotellet så får du inte missa den härliga frukosten, gärna på uteserveringen med utsikt över de gamla bronsåldersgravarna Salomon Hög. Alltid hemlagat & med en rejäl nypa kärlek!